Vom analiza poziționarea brand-ului, audiența la care ne adresăm și com documenta astfel încât să știm ce avem de făcut iar tu ce vei primi la final
Scenariu. Producție. Rec. Edit.
Conținutul video pur și simplu a monopolizat spațiul pentru reclame. Ești acolo – e bine. Nu ești acolo – nu suferi din cauză că clienții te aleg în ultimul rând.
Foto shooting & foto produs
Nimeni nu încearcă să-și imagineze cum ar arăta produsul, serviciile sau ce vrei să vinzi. Tu ești cel ce trebuie să le prezinte utilitatea, detaliile, unicitatea prin cele mai creative și estetice forme.
Copywriting
Fiecare mesaj trebuie să transmită o idee, să creeze o emoție, să rămână în mintea clientului și să-l acomodeze cu brand-ul tău.
Plan de comunicare
Fie că folosești marketing multichannel sau prestezi servicii B2B, ceea ce transmiți clienților trebuie să aibă logică și să poată fi urmărite cronologic. Fără un plan de conținut adresat audienței pe tonul de voce potrivit este imposibil.
Reciclarea conținutului
Ai deja zeci de video, poze, texte și nu crezi că e cazul să faci altele noi? Recicleaă-le! Dacă sunt updatate potrivit și amplasate unde trebuie acestea pot aduce performanțe mereu.